1 maj 2014

Say Something ~ by Eveline Dee

    Witam! Mam na imię Ewelina i jestem nową stażystką na Kosmicznych. Jestem wyjątkowo nieogarnięta, co udowodniłam dzisiaj, ponieważ planowałam tę notkę na godzinę 13-14, a jest 23... whatever. xD
Zwiastunami zajmuję się od niedawna. Właściwie włącznie z tymi w tej notce zrobiłam ich dotychczas 4. :D Także jestem lekko zaszokowana, ale i bardzo szczęśliwa, że moje dwa pierwsze zwiastuny pozwoliły mi dostać się na staż do KV. ^^
    Dziś przynoszę Wam dwa zwiastuny. Pierwszy sama przyznam, że jest lekkim niewypałem, ale robiony był jeszcze w starym programie, na innym komputerze i w sumie bez pomysłu. xd Dostałam po prostu olśnienia po obejrzeniu filmu "Stuck in Love" i od razu pomyślałam o zwiastunach i szablonach z tą parą. ^^ Ale co poradzić... uwielbiam Logana. <3
    Drugi natomiast zwiastun, który w tej chwili nadal się przetwarza i zostało mu jeszcze półtorej godziny (x.x), jest o wiele, wiele lepszy i naprawdę mi się podoba! Na pewno, dlatego że nie ma w nim napisów, które psują każdą moją pracę... ;__;
    Jak widzicie na przykładzie tych dwóch zwiastunów, jestem otwarta na każdą tematykę. Lepiej jednak czuję się w zwiastunach blogów akcji, fantastyki, może horrorów, chociaż w tej notce chciałam dodać właśnie zwiastun horrorowy, ale bałam się włączyć jakikolwiek straszny filmik. xD Jednak, jeśli jakieś taki zamówienie się pojawi, to na pewno je wykonam.
    Po więcej informacji o mnie zapraszam na moją podstronę. :)
    Pozdrawiam.



Drugi zwiastun nie chce mi się włączyć w formie filmiku, więc daję link :c



7 komentarzy:

  1. *O* OMG... ALE MI SIĘ PODOBA TEN PIERWSZY!!!
    <3 Tylko szkoda, że napisy angielskie, a potem tłumaczenie polskie... Mogłaś wszystko po polsku dać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD dzięki ^^
      Jak wspomniałam. Napisy za każdym razem mi się sprzeciwiają, ale rzeczywiście dziwnie wygląda mieszanie języków xd
      Dzięki za radę! :)

      Usuń
  2. Sorki, że z takim poślizgiem komentuje ;)
    Zwiastuny są mega! Oba mi się baaardzo podobają! *.* Ale chyba bardziej ten drugi, choć w pierwszym Logaś xDD Kawał dobrej roboty, na prawdę fajnie, że do załogi dołączył taaki talent :)
    Powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Dziękuję za wszystkie miłe słowa ^---^
      Strasznie się cieszę, że tak miło mnie witacie :D
      Dzięks :3
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Hej! Pierwszy: był w niektórych momentach troszkę poucinany, nie mogłam czasem doczytać napisów i się nad nimi zastanowić zanim przechodziłaś do obrazu, ale jednocześnie miał takie wolniutkie tempo, senne i przyjemne, kojarzył mi się ze zwiastunem do 'Her', a to dobrze, bo go przecież tworzyli profesjonaliści. Drugi: świetne tempo, tak samo jak przy poprzednim. Co do tego masz talent. W niektórych momentach były takie praktycznie jednoklatkowe momenty, chyba dwa albo trzy, nieco irytujące, ale poza tym? Genialnie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :)
      Krytyka zawsze przydatna i dziękuję Ci za nią. Na pewno wezmę sobie o serca :)
      Napisy może i dało się przeczytać, ale momentami pewni nie do końca zrozumieć. Powinny być wolniej, O.K. pierwsza lekcja :D
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa i rady. ;)

      Usuń
  4. Kochana! No bomba! Pierwszy taki wolniutki, taki spokojny, typowo do romantycznych. Tylko naprawdę, zrezygnuj z angielskiego, on się jakoś tak przejadł, a polski jest bardzo ładnym językiem ;)
    Durgi zwiastun, BIJĘ POKŁONY! Ten początek... nie ważne że gościu po angielsku mówił! Było po prostu boskie! Nic tego nie zmieni! No może na początku, jak była ta figura z kamienia to wyskoczył jednoklatkowy obrazek z gościem i to bardzo drażniło, oprócz tego... BIJĘ POKŁONY XD Talent masz, tylko tak dalej :D
    Co do Logana, też go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo