23 lut 2016

Remember I'll always be true [1-3]


Cześć :)
Dzisiaj przychodzę z trzema zwiastunami. Mam dla Was dwa zwiastuny do opowiadań fantastycznych oraz jeden do science fiction :D
Nie przedłużając przejdę do prac.
Najdłużej mi zajęło dobieranie muzyki i koloryzacji, wszystko inne poszło już szybko. Ja jestem zadowolona z niego, autorka opowiadania również :D
Z niego jestem bardzo zadowolona, pomijając napisy, które idą troszkę za szybko bardzo mi się podoba :) 
Tutaj również jestem zadowolona z efektu końcowego, ale według mnie zepsułam troszkę końcówkę XD 

 I to byłoby na tyle, w następnej notce pojawią się dwa zwiastuny bądź może tak samo jak w tej trzy? Kto wie, możecie oczekiwać w ciągu kilku dni nowej notki :D
Pozdrawiam serdecznie,
Flawless.

8 komentarzy:

  1. Widzisz? Mówiłam Ci, że są cudowne :* Kocham Dylana! Kiedy następna notka, nie mogę się doczekać <3 Pozdrawiam i całuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megan, jesteś naprawdę kochana <3 Dziękuję Ci pięknie za komentarz, notka najpóźniej pojawi się w sobotę :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz, jak za tobą tęskniłam, hihi xd <3 Fajnie, że znowu tworzysz :*

      Usuń
    3. Jak miło, haha <3 Potrzebowałam krótkiej przerwy by wrócić z jeszcze większym zapałem do pracy niż wcześniej :)

      Usuń
    4. I nie znikniesz, prawda? :* A co z Twoim opowiadaniem? :)

      Usuń
    5. Nie zniknę, może czasem przez jakieś wyjazdy, ale planuję już zostać na stałę :D
      Moje opowiadanie? Ojej, nie, to już nie, straciłam wenę i pomysł na niego zupełnie, więc tam już na pewno nie wrócę :(

      Usuń
    6. Szkoda, że nie piszesz :(

      Usuń
  2. Świetne zwiastuny!
    ps. zgłosiłam się do naboru ;*

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo