7 sty 2017

Kiss me but your kiss don't taste the same [49]


Cześć, po długiej przerwie wracam ze zwiastunem i w najbliższym czasie moja frekwencja się poprawi :)
Od ostatniego czasu minęło baaaardzo dużo czasu, ale przeszłam kryzys twórczy, potem było sporo nauki a aktualnie mam próbne matury, ale staram się jakoś wszystko poukładać i znaleźć czas na wszystko ;)
Nie przedłużając przechodzę do zamówienia:
Biorąc pod uwagę przerwę to nie jest jakoś źle XD Zwiastun mi się podoba, ale nie jestem z niego bardzo zadowolona. Aczkolwiek lubię kolorystykę i tematyka bardzo mi podpasowała. Na dodatek czytam to opowiadanie, więc bardzo łatwo było mi się wczuć w klimat :)

I to było tyle na dziś.
Wrócę za kilka dni z kolejną notką, a tymczasem trzymajcie się ciepło!
Flawless.

1 komentarz:

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo