21 wrz 2017

{51} Adventure by Wiedźma


buenas noches,
w uroczy, wrześniowy wieczór.



 Chwytając piękne, wakacyjne natchnienia, szukając pomysłu na siebie w dorosłym życiu, siedząc, wymyślając, korzystając z wolnego popołudnia - odwiedziłam kosmicznego bloga. I tak właśnie z niedowierzaniem przyglądam się jego wieku! To już 5 lat na blogowym rynku! 
Przeglądając dawne posty spalam się ze wstydu, iż moje nowinki istniały tylko jako negatywne, smutne, marudzące. Wbrew pozorom (wcześniejszym zapiskom) jestem bardzo pozytywną osobą, toteż nie poznaję siebie w starych śmieciach. 
 Z góry dziękuję pięknie Kraken, Elizabeth, Sen, za działanie, za chęć działania, tworzenia, za myślenie o tym miejscu. A także wszystkim naszym Astronautom. 
 Nieskromnie przypomnę, iż Kosmiczne Video są pierwszą na blogspocie, o ile nie w blogosferze "wytwórnią zwiastunów" czy jakkolwiek inaczej nas nazwać. Trzeba zatem uzupełnić pustki, aby w dalszym ciągu dumnie się promować.

 Cóż słychać w blogosferze, kochani? 
Podrzucajcie swoje blogi, chętnie zerknę, oswoję się w naszym świecie. Tyyyyyle mnie nie było!






Pozostawię też po sobie grzecznie kontakt, bo widziałam, że ktoś rok temu (ha! mówiłam, że dawno mnie nie było) miał jakąś sprawę. >mail<

Wiedźma 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo