26 mar 2014

What now? ~~ Plotkara.

Witam! Cześć! Hello!
W końcu przyszła kolej na mnie. Przybywam do Was z jednym filmikiem, już ostatnim, gdyż jest to czwarty filmik, jaki wykonałam podczas swojego stażu na kosmicznych. Cóż, zupełnie inaczej sobie to wyobrażałam, ale muszę przyznać, że podoba mi się i mam nadzieję, że Wam również się spodoba, bo to jest najważniejsze, prawda? Nie mam absolutnego pojęcia czy zostanę na dłużej, czy też zniknę z galaktyki. Wszystko zależy od Krakena!
Nie za bardzo wiem, co mogłabym jeszcze napisać. Ostatnio mam coraz mniej czasu na cokolwiek. Liceum, to nie przelewki, i jestem tym już naprawdę zmęczona. Ja chcę wakacje! Już! Teraz!
No nic, zapraszam do oglądania!


Specjalnie zaczęłam filmik w ten sposób (chodzi o muzykę) i mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. 
Wykorzystałam materiały z filmów takich jak: Carrie, Listy do Julii, Igrzyska śmierci - W pierścieniu ognia, Intruz. 
Muzyka: Rihanna - What now. 

Liczę na Wasze opinie oraz czekam na decyzję Kraken. Do napisania! ;)
xo xo, Plotkara.

7 komentarzy:

  1. Filmik byłby świetny gdyby nie ta straszna rozdzielczość i jakość. Popracuj nad tym i będzie dobrze :)
    Doradzam dopisać do kodu index, bo nie działają wam linki po prawej stronie w poście. Trzeba przechodzić na youtube żeby obejrzeć filmik. Tak tylko zwracam uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, muszę nad tym popracować. Dziękuję. :)

      Usuń
  2. Oh, zgadzam się z Sajlens.
    Głównie co do świetności.
    Podoba mi się, zwłaszcza początek. Naprawdę, kawał dobrej roboty. Co do mojej decyzji... cóż, zerknij na "Informacje" i "Autorki" :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, dziękuję! Cieszę się, że filmik przypadł Wam do gustu. Naprawdę dziękuję za ''awans'' ^^

      Usuń
  3. Gratuluję przejścia stażu :D
    Mi się filmik bardzo podobał, od samego początku do końca i życzę byś zawsze miała takie dobre pomysły ;)
    Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, poważnie? No to się cieszę! Bardzo dziękuję za miłe słowa. ;)

      Usuń
  4. Ale ten filmok boski :P Muzyczka również świetna. Będę wpadać częściej.
    Pozdrawiam
    Aqua
    Zapraszam na 12 rozdział http://aquasenshi.blogspot.com/2014/04/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo