15 kwi 2014

I want say "Goodbay" ~ Dreamcatcher

Ten post miał być moim ostatnim. Miałam napisać ładne, ckliwe Goodbay i  zniknąć z Kosmicznego Video. Tak po prostu. Bez powodu...No może jednak jest powód? Chociaż...No nie, nie ma ;__; Żaden nie przychodzi mi do głowy jakoś.
W każdym razie zostanę jeszcze...Ale nie wiem jak długo. Może dodam jeszcze dwie notki, z czego jedna będzie tą prawdziwie pożegnalną. Ta jest przed, przed pożegnalna. ;__;

#1. Kroniki Gold Feather II (Już nie długo)

#2. Zwiastun Wolny

(Zapomniałam wyciszyć muzyki tam, gdzie powinna być wyciszona. -___-)

1 komentarz:

  1. Odchodzisz? Dobrze zrozumiałam? Eee... Nie ;(

    Przechodząc do najważniejszego... Ojejciu *.*
    To są chyba twoje najlepsze zwiastuny, a bynajmniej jak dla mnie. Mnie bardzo wciągnęły i tak jak się kończą to ja jeszcze bym sobie pooglądała xD Mają w sobie takie coś, że aż się miło ogląda ^^
    Łapko ty nasz geniuszu, normalnie pozazdrościć talentu :D :**

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo