26 cze 2014

Staż Eve- podsumowanie

Ze względu na to, że Riri nie odpowiadała zwlekałam z oceną stażu Eve. Jednak teraz muszę powiedzieć co myślę, ponieważ tworzę tu, na Kosmicznych zastój z notkami. tak więc oto moja ocena:
Twoje zwiastuny mają jedną wadę, której po prostu nie znoszę: bawisz się głośnością kiedy wykorzystujesz dialogi skądś wzięte. Na przykład w zwiastunie nr.2 świetnie wszystko brzmiało na początku, ale potem, gdy głos umilkł postanowiłaś zwiększy głośność muzyki i jest tam w połowie nieprzyjemny przeskok. Idealnie wszystko ci się zgrało w 1 filmiku, ale dopiero za drugim razem, pierwsza wypowiedziana kwestia została z przyciszoną muzyką. Niepotrzebnie, moim zdaniem, skoro da się to zrobić na tej samej głośności, to nie ma co się z tym dłubać i niepotrzebnie psu efekt.
Często też mieszasz różne kawałki i na przykład podczas gdy próbowałaś zrobić coś spójnego w zwiastunie nr.4, to w trójce niepotrzebnie dodawałaś maleńki kawałeczek muzyki przy napisach, można byłoby to lepiej zrobić.
Poza tym: naprawdę świetnie. Raczej opierasz się na filmach, już istniejących produkcjach, nie wydaje mi się, że masz pomysły na fabuły i dorabiasz do nich zwiastuny. Jednak myślę, że jeżeli ktoś zamówi u ciebie zwiastun i określi konkretnie czego chce o sprostasz zadaniu i ów zwiastun wykonasz.
Moja ocena twojego stażu to mocne 7,5/10. Jestem na tak, uważam, że powinniśmy da ci szansę jako autorce.

No i ocena Łapy:
Oki, a więc tak:
Zwiastun wolny: Jest to dobrze zmontowany, kolorowy zwiastun, który z chęcią wstawiłabym na bloga, gdybym pisała opowieść, jaką przedstawiła w nim Eve. Dobre przejścia, podobają mi się wtrącenia dialogowe, a jedyną uwagą jaką tutaj mam to napisy. Raz angielskie, raz polskie. Moim zdaniem lepiej byłoby zdecydować się na jeden język i zrobić z tego spójną całość :) Muzyka dopasowana idealnie. Tak moim skromnym zdaniem ^^ Jest spokojna ja lubię dźwięk gitary i głos śpiewającego pana.
Zwiastun wolny 2: Fantastyka to rejon, w którym czuję się najlepiej i przedstawiony przez Eve zwiastun nr 2 jest dla mnie czymś odkrywczym :D Pomijając to, że muzyka w pewnej chwili jest ściszona, a potem zbyt gwałtownie znów zgłośniona, zwiastun jest obiecujący. Jak tak patrzę całość zdaje mi się bardziej oparta na filmie Pompeje. Widzę też urywki z Gniewu Tytanów i filmu, którego teraz nie mogę rozpoznać...
Zwiastun wolny 3: Po obejrzeniu miałam minę, którą nazwałabym szerokim bananem wciśniętym na twarz! Kocham tę akcję z przemieszczaniem się w przestrzeni... to się chyba fachowo teleportacją nazywa. Tutaj napisy są spójniejsze, bo wszystkie po za końcowymi, w języku, którego swoją drogą nie znoszę XD
Zwiastun wolny 4: Ostatniego zwiastunu nie obejrzałam do końca.Ani za pierwszym razem ani za drugim i za trzecim. Nawet kiedy naprawdę próbowałam... Nie wiem dlaczego. Lubię Zakochaną Złośnicę i może dla tego, że za dobrze znam ten film, ciężko oglądało mi się zwiastun w sumie o nim zrobiony.

Podsumowując, technikę montażu masz naprawdę na wysokim poziomie - nie znam się, więc mówię patrząc okiem początkującej. Brak ci jednak własnego pomysłu. Każdy ze zwiastunów opiera się po części na historii, którą już ktoś za ciebie stworzył. Każdy od 1 do 4 to bardziej zwiastuny filmów, z jakich wykorzystałaś scenki i ścieżki dźwiękowe. Pierwszy na 100% jestem pewna, mówi o miłości przedstawionej w filmie, którego w sumie nie oglądałam, ale wiem, że takowy jest... 2 to jak wspomniałam głównie Pompeje, 3 Jumper, 4 Zakochana Złośnica. Spróbuj następnym razem, złączyć sceny z tych filmów, tworząc zupełnie nową historię. Jest ciągłość, jest sens i dobra wizualizacja, ale jeśli ktoś oglądał poszczególne filmy... to tylko kolejne zwiastuny zachęcające do ich obejrzenia.
Całość jej twórczości zasługuje moim zdaniem na 7/8 punktów w skali od 1 do 10. Ale bardziej skłaniam się ku 7, bo brak mi indywidualnego pomysłu. 

Łapacz Snów 
Tak więc... Skoro średnia naszych ocen wynosi powyżej pięciu...
Witamy nową autorkę: 
Eveline Dee!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo