5 lip 2014

Feed the dog, please! ~ Łapa

Podjęłam decyzję jakiej teraz żałuję, wzięłam na wychowanie małego pieska... To małe, wredne, gryzące stworzenie jest moim utrapieniem już od równego tygodnia. Nie może być chwilowo wypuszczana na dwór i załatwia się gdzie popadnie... Serio... Więcej jej na łóżko nie biorę!
Moja Aura... Moja bestia w małym ciałku...

Ale, ale, zapędzam się. Pamiętacie mój poprzedni post? Tę decyzję też podjęłam. Oficjalnie, chciałam się pożegnać z Kosmiczne Video. PŁACZCIE! Albo nie, jak chcecie moi kochani (zwrot do autorów, zamawiających, zwiedzających). Na pożegnanie przygotowałam dwa zwiastuny, oraz chciałam się pochwalić tym wykonanym dla Riri :) Jej się spodobało, może i wam też? 

CAŁUSKI OD ŁAPY!  

Bay, bay!



#1 Omega

#2 Wariaci

Zwiastun dla Riri
Blog: >>Klik<< (polecam)

MOŻE KIEDYŚ WRÓCĘ
NA RAZIE
POWODZENIA DLA RESZTY EKIPY!
:*

1 komentarz:

  1. Strasznie szkoda, że odchodzisz. Będzie ciebie tutaj brakowało.
    Przynajmniej ostatnie swoje zwiastuny zrobiłaś świetne.
    W pierwszym końcówka muzyki wszystko troszkę psuje i slow montion jest troszkę rwące, ale użyłaś świetniej melodii(kocham Shatter Me) i całość jest genialna.
    Drugi niewiele w ogóle mówi, no ale czego się spodziewac zwiastunie wolnym, prawda? A muzyka w nim jest bardzo przyciagajaca i fajnie wyszedł.
    Trzeci... well wiadomo ocb. ale zwiastun wyszedł ci nawet, nawet mrohny :D. I przyciągający.

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo