18 cze 2016

Below my soul [21]

Myślałam, że dam rade stworzyć trochę więcej niż jeden zwiastun fanowski do tej notki, ale nie udało mi się z powodu kompletnego braku pomysłów TvT No ale chociaż jeden jest! 

#21 
Charlotte║Bring Me Back To Life
Czyli typowo fanowski filmik ;) Trochę długi, ale jak ktoś oglądał Charlotte to sam przyzna, że wszystkiego jest za mało. Czasami chyba przeskakują sceny tak ni w pięć ni w dziesięć, ale zauważyłam to dopiero po publikacji i już żal mi było usuwać, poprawiać i publikować jeszcze raz, zwłaszcza, że usunęłam projekt i musiałabym działać i ciąć cały filmik. Yuu zdobył moje serce, więc zwiastun poświęciłam jego rozpaczy i ostatniej misji. Zachęcam do obejrzenia tego anime, jak dla mnie warto. ;) Muzykę wybrałam taką, a nie inną ze względu na rytm i słowa, które dużo oddają.
Nadal przyjmuję zamówienia...
albo pomysły na zwiastuny <3 :D

2 komentarze:

  1. Yume, masz strasznie specyficzny sposób robienia filmików. Mam wrażenie, że rozpoznałabym Cię wszędzie i to jest tak oryginalne, nie wiem, może tylko ja to odczuwam, ale ło. Cały filmik był świetny. Anime to kompletnie nie moja bajka, ale historia, którą przedstawiłaś, do tego muzyka, która idealnie pasowała i momentami nawet sceny były dobrane pod słowa z tego, co zauważyłam. Wyjątkowo nawet podoba mi się połączenie filmiku z obrazkami, wyglądało to serio spoko szczególnie, że było dopasowane do muzyki. Naprawdę brawa, dla mnie ten filmik jest świetny, serio, wow. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ! siedziałam nad nim trochę, bo nie chciałam by wyglądał tak samo jak każdy inny fanowski, który widziałam na YT. To dla mnie komplement, jeśli czuje się w moich zwiastunach pewnego rodzaju oryginalność :D
      Cieszę się ^^

      Usuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo