20 cze 2016

Summertime Sadness [22-23]


Witam wszystkich, dzisiaj króciutko przychodzę z dwoma zamówieniami :)
Czy tylko ja nie cieszę się, że to już koniec roku? XD Pewnie myślicie sobie, że jestem jakaś głupia, ale naprawdę myśl, że będę za rok pisać maturę przeraża i wolałabym by ten rok się nie kończył :P

A ten zwiastun to jedna z moich chyba perełek. Jestem z niego tak cholernie dumna i tutaj ukłony dla autorki opowiadania, która tak dobrze mnie nakierowała i podesłała tyle materiałów oraz ułożyła napisy, i ogólnie wszystko praktycznie zaplanowała, że wystarczyło to jedynie skleić, dodać niewielkie efekty i cudo. :D

Co mogę powiedzieć o tym zwiastunie? No podoba mi się. Tak, wiem, że w niektórych momentach nie widać napisów, ale robiąc go zauważyłam, że dodają pewnego uroku, którego brakowało, gdy ich nie było. Do tego w tle słychać dosyć dobrze to samo, co jest napisane tam, dlatego nie powinno być problemu z tym XD Ja jestem zadowolona, zamawiająca również, więc cóż, no nic :P 

I to byłoby na tyle, widzimy się następnej notce :)
Pozdrawiam,
Flawless.

4 komentarze:

  1. JESTEM BY KOMENTOWAĆ!
    Zwiastun 1: Znów nie moja tematyka, ale faktycznie wyszedł ci świetnie! ^^ Pomijając te ciągłe powtórzenia "Poznaj świat" (domyślam się, że to artystyczna wizja autorki, mająca na celu oddać jak najlepiej fabułę opowiadania, w krótkich zdaniach) to mi się podoba. Muzyka jest dobrze dobrana, sceny ułożone, fajne przejścia między kadrami i odpowiednia długość całości.
    Zwiastun 2: Faktycznie napisy mimo, że słabo widoczne w pewien sposób dodają temu filmikowi uroku ^^ Choć nie przepadam za chłopakami z 1D to całościowo zwiastun ciekawy. Btw: z jakiego filmu są pierwsze sceny z dziećmi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię <3
      Sceny z dziećmi są z Love, Rosie :)

      Usuń
  2. Cześć! Trafiłam tu całkowicie przez przypadek, ale zakochałam się w tych zwiastunach! Są cudowne i mogłabym oglądać je w kółko! Bez żadnej przerwy ♥
    I mam pytanie. Z jakich filmów są materiały z 1 zwiastuna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję, miło mi to słyszeć :D
      Hm, z wielu. Głównie są z filmiku o Czarnobylu, Equals, Niezgodna, Kosogłos a dalej naprawdę nie pamiętam :( Momenty akcji są z trailerów bodajże do jakiś filmów science fiction. Mam nadzieję, że mimo wszystko pomogłam :)

      Usuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo