9 cze 2016

Feel real [14-18]


Cześć! :)
Dzisiaj tak na szybciutko przychodzę. Gratuluję po raz kolejny przejścia stażu Yume, za kilka dni podsumujemy prace Gravity a dodatkowo mamy nową stażystkę - blue96rosse. Aż miło się patrzy, gdy widzi się jak Kosmiczne Video na nowo zaczynają się tętnić życiem :D
Nie przedłużając przechodzę do zwiastunów:

Nie wiem, sama nie wiem jak mi wyszedł. Starałam się utrzymać go w takim depresyjnym nastroju, koloryzacja jest czarno-biała, muzyka też smutna. Jedynie w sumie nie jestem zadowolona z dialogów, które się pojawiają, chyba są za cicho :(
A tu jest tematyka, w której czuję się najlepiej. Mam problem z innymi ścieżkami dźwiękowymi, tutaj jest za głośno :/ Ale reszta podoba mi się, wybrałam kolorową koloryzacje, udały mi się sceny między główną bohaterką a jej bratem i ogólnie jestem zadowolona :)
A tu miałam problem, naprawdę dużo czasu zajęło mi zrobienie go do końca bo co chwilę zmieniałam główną bohaterkę a i tak wszystko wyszło inaczej niż planowałam. Miał być depresyjny, chyba mi nie wyszedł taki, ale, ale chyba udało mi się przedstawić friendzona, no i podobają mi się sceny między głównymi bohaterami :)

A tutaj mamy pierwotną wersje do pierwszego zwiastunu. Co tu jest źle? A no Sonia źle przeczytała i zmieniła sobie aktorki i Crystal, która miała zginąć stała się główną bohaterką. Co jak co, jakoś bardziej mi się podoba akurat ta wersja, nie wiem czemu.

Jako taki dodatek jeszcze dodam prosty filmik wykonany dla mojej przyjaciółki, która obchodziła ostatnio swoją 18 i znamy się od 11 lat już? No prawie, 11 stuknie we wrześniu.

I to byłoby na tyle, trzymajcie się ciepło! :) 

3 komentarze:

  1. Już raz pisałam ten komentarz, to akurat w momencie publikacji bezczelnie zerwało mi połączenie z siecią. A był taki długi i dokładny T_T
    Cóż, zacznę od nowa i od samego początku ^^
    Zwiastun pierwszy: Zgadzam się, że dialogi, kiedy już się pojawiają są tak ciche, że muzyka je zagłusza i słychać to tak, jakbyś zapomniała wyciszyć ścieżki. Pomimo tego, wszystkie sceny pasują do siebie, jest klimat i nawet jeśli nie jest to depresyjne, to nadal ma w sobie melancholię i smutek. A chyba właśnie o taki klimat chodziło :)
    Zwiastun drugi: Zupełnie nie moja tematyka. Nie odnajduję się i nie przepadam, za jakże teraz popularnym tematem "apokalipsy zombie". Filmik jest jak każdy twój zwiastun, dopasowany do scen i sytuacji, choć mogłabym się tutaj czepić wyciętych scen z Harrego Pottera. Wycinki z HP totalnie mi ten zwiastun psują, bo nawet jeśli pasują do napisów przed, to nie pasują mi do całości tematycznie. Po prostu nie wyobrażam sobie symbiozy Harrego i zombie. W minucie 1.27 bodajże, kiedy występuje jeden z dłuższych napisów, czas na jego przeczytanie zdaje mi się za krótki. Bez zatrzymania filmu nie mogłam doczytać ostatniego słowa. Muzyka oddaje jak dla mnie klimat. :)
    Zwiastun trzeci: Widziałam ten zwiastun już chyba na podziemiu... albo mi się tylko wydaje. W obecnej notce, ten jest moim faworytem :) Dopasowanie scen, muzyki... Fabuła nakreślona w miarę czytelnie, bez pomocy wyjaśniających wszystko napisów. No i oczywiście buźka Dylana <3
    Zwiastun czwarty: Ta wersja może podoba ci się właśnie ze względu na Crystal w głównej roli? :> Bądź co bądź jakoś (nawet jeśli osobiście nie przepadam za tą aktorką; uraz przez Allison Argent) sceny z nią są często... dobre do każdej tematyki.
    Zwiastun piąty: No tutaj to się powinna wypowiadać koleżanka, której film został poświęcony. :) Sama osobiście również zrobiłam jeden dla swojej koleżanki, kiedy kończyła 18 lat i wchodziła w dorosłe życie oraz jeden na pożegnanie, kiedy kończyłam ostatnią klasę liceum. Takie filmiki sa nawet ciekawe, ale dla tych, w których wzbudzają jakieś wspomnienia :)

    To tyle ode mnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojojo, Yume jaki długi komentarz :o
      1. No dialogi są moją słabą stroną niestety, muszę nad nimi jeszcze popracować :( Ale cieszę się, że jest smutny, chociaż tyle! :)
      2. Tylko sceny z HP mi przychodziły do głowy na takie, które będą pasować. Z tymi napisami i scenami z HP sprawa wygląda tak, że chodziło o ukazanie rodzajów strachu ludzi i różnicy pomiędzy tym co jest teraz. Tamte to był pikuś w porównaniu z tym czym muszą się zmierzyć w chwili obecnej ;p
      3. Widziałaś bo był na yt z tydzień temu dodany, ale myślałam, że wyrobię się z jeszcze jednym i dodam wszystkie XD Dylan wygrywa w tym filmiku <3
      4. Nie, po prostu jakoś tak sceny mi się podobają bardziej. Wydaje mi się, że tutaj jakoś Crystal bardziej ukazuje ten smutek i ogólnie sceny pomiędzy bohaterami lepiej wyglądają.
      5. A to prawda, dodałam tak jako dodatek po prostu :)
      Dziękuję ślicznie za opinię <3

      Usuń
    2. Dylan wygrał wszystko <3 XD

      Usuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo