7 cze 2016

Podsumowanie stażu Yume

Witam wszystkim! :)
Dziś nastał ten dzień, w którym jak sam tytuł wskazuje, podsumujemy staż jednej ze stażystek-Yume. Wymaganiem było wykonanie 4 obowiązkowych zwiastunów. Nie przedłużając:

Zwiastun pierwszy, który dodałaś na Kv. Przyznam szczerze na samym początku oglądając go miałam mieszane uczucie i dopiero za drugim razem, gdy go oglądałam stwierdziłam, że ma w sobie coś oryginalnego. Muzyka jest idealnie dobrana bo świetnie oddaje dynamizm, który panuje w całym filmiku. Sceny są bardzo ciekawie dobrane i podoba mi się sam początek, gdy jest przedstawienie bohaterów.

Zwiastun jest ciekawy. Muzyka dobrze dobrana, rozkręca się wraz z filmikiem. Niektóre sceny faktycznie momentami idą troszkę za szybko. Tak jak poprzednim razem wspomnę o kadrowaniu. Nie za dobrze to wygląda, gdy praktycznie cały czas rozmiar jest taki sam i nagle niezauważalnie spada. 

A tu jest zwiastun, który mnie urzekł. Jest prosty, nie ma w nim nic nadzwyczajnego a jednak przyciąga uwagę. Muzyka jest spokojna i  sceny, które dobrałaś bardzo dobrze odwołują się do napisów. 

Ogólnie bardzo ciekawą historię chciałaś przedstawić. Jednak według mnie napisy nie bardzo pasują, odskakują od całości, są mało subtelne? Fragment, gdzie mamy zielony las również trochę nie pasuje, praktycznie cały zwiastun utrzymany w ciemnych barwach i tylko ten las taki jasny. I ponownie rozdzielczość, tutaj też pojawił się z tym problem. Ale duży plus ode mnie za muzykę :D

Podsumowując:
Każdy twój zwiastun ma w sobie coś wyjątkowego. Masz oryginalny sposób robienia ich, poprzez używanie fragmentów z filmów, których mało kto używa. To sprawia, że można łatwo rozpoznać, czy jest to twoja praca. Uważam, że masz w sobie potencjał, który powinnaś pielęgnować. Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawić na Kosmicznych bo oficjalnie witam na pokładzie :D 


Trzymajcie się ciepło, Yume gratuluję z całego serducha i na koniec zachęcam do składania zamówień na podstronach autorów! :)
~`Flawless

4 komentarze:

  1. Ależ mnie dawno na blogosferze nie było, szkoda gadać.
    Ale, uznałam, że mogę tak wpaść, zobaczyć jak to się tu dzieje i jako że dzieje się dobrze to się cieszę :")
    Gratuluję Yume przejścia stażu i życzę powodzenia. Masz sporo potencjału jeśli chodzi o dopasowanie tempa do muzyki i jeśli by przyłożyć do tego jeszcze nieco więcej wagi byłoby na prawdę świetnie. Bo kiedy akcja jest dynamiczna w zwiastunie do bardzo dobrze dopasowujesz do tego muzykę ale gdy jest spokojniej nieco gorzej to wychodzi, rzuca się to w oczy zwłaszcza na początku drugiego i ostatniego filmiku (nawiasem mówiąc, faktycznie kiepski dobór napisów, ciężko się je czyta, bo bardzo ciasna czcionka i czerwień też nie taka. Jeśli już chcesz używać czerwieni to radziłabym bardziej szarościowe, stonowane odcienie).
    Dobra, mam jeszcze sporo pracy przed sobą, więc wystarczy tych uwag, powiem tylko jeszcze, dobra robota i oby tak dalej.
    I Flawless, dobra robota również w Twoją stronę, świetnie radzisz sobie z kosmicznymi <3
    Pozdrawiam i do następnego
    Stary, zuy Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chryste panie, Łapacz, to ty! To jeszcze nadmienię, że jesteś coraz lepsza, i cieszę się że Cię widzę :"""3

      Usuń
  2. KYAAAA!!!! BARDZO DZIĘKUJĘ! :>
    Ponownie pełnoprawna autorka Kosmicznego <3
    Dziękuję za ocenę moich zwiastunów i przyjęcie do ekipy. Co do kadrowania, program którym się posługuję nie ma funkcji, która potrafiłaby to naprawić, jedynym wyjściem jest szukanie takich samych kadrów, a to niezwykle trudna - czasem niemożliwa do wykonania praca T.T Starsza wersja WMM, którą mam potrafi, a nowa niestety nie... Jednak postaram się to jakoś zmienić w następnych filmikach :>

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo