4 cze 2016

Życie to sen, który śni się we śnie [12-13]


Notka na szybciutko, żeby na Kosmicznych pusto nie było i żeby się miało co oglądać :)

#12 
Mimo wszystko
YouTube trochę popsuł jakość, więc jest średnia
Co by tu napisać... Nie miałam pomysłu na zwiastun i dręczyłam kawałki filmików, filmów i gify, by ułożyć to jakoś w całość i nagle wpadłam na pomysł, który widać w powyższym zwiastunie. Mam nadzieję, że tragicznie nie wyszło. Jak dla mnie zwiastun przyzwoity, choć nie wykorzystałam swojej zarąbistej, komicznej czołóweczki w stylu Yume xD Jeszcze ją kiedyś zobaczycie! Obiecuję :D

#13 
Projekt Cerberus
I tutaj mi się nie podoba wiele rzeczy, ale szczerze muszę przyznać, że każda fabuła jaką mam w głowie, którą chcę przełożyć na papier, a po jakimś czasie decyduję się zrobić do niej zwiastun, nie bardzo na tym zwiastunie wychodzi. Projekt Cerberus to wymagający filmik, a ja chyba mu nie podołałam. Końcową ocenę pozostawię Wam. Muzyka na sam koniec mało pasuje, ale lepszej nie udało mi się znaleźć - może źle szukałam. 

2 komentarze:

  1. Hej :) Świetne dwa zwiastuny, zwłaszcza pierwszy mi się bardzo spodobał *_* Mam takie małe pytanko, jakiego programu używasz do robienia filmików?
    Z góry dzięki za odpowiedź i życzę udanego przejścia stażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jednego ale w dwóch wersjach :) Windows Movie Maker, ten najprostszy i najłatwiej dostępny.
      Jedna wersja to 2.6, a druga nie mam pojęcia... chyba z 2012 roku.
      Dziękuję i mam nadzieję, że przejdę staż pomyślnie :)

      ps. polecam też sony vegas pro 12, pracowałam na nim, ale osobiście go nie posiadam :)

      Usuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo