4 lip 2016

Got you on my mind [25-29]


Witam wszystkich serdecznie, dzisiaj przychodzę z aż 5 zamówieniami, ło. Biorąc pod uwagę mało czasu wolnego to jestem z siebie dumna, że dałam radę przez kilka ostatnich dni zrobić je XD
Nie zanudzając, przechodzę do zwiastunów :)


Zwiastun zaliczam do udanych, podobają mi się sceny między bohaterami i muzyka. Jedynie jestem zła i bardzo rozczarowana tym, że godzinę po oddaniu i skomentowaniu zwiastunu opowiadanie zostało usunięte i miało się pojawić tego samego dnia a nie ma go do dnia dzisiejszego... 
Bardzo lubię piosenkę w tle i strasznie miło mi się przy niej pracowało. Sceny między bohaterami naprawdę mi się podobają i udało mi się nawet dodać dymki by bardziej oddać klimat opowiadania i ukazać trudność w utrzymaniu kontaktu głównych bohaterów :D 
Nie podobają mi się napisy za bardzo, troszkę żałuje użycia ich. Podobają mi się za to delikatne efekty, których użyłam i od środka, gdy cała akcja zaczyna się rozkręcać. Sceny między bohaterami i jestem dumna ze znalezienia odpowiedniej sceny z filmu, gdzie mamy dialog bo idealnie pasuje do opowiadania :)
Starałam się, serio się starałam, ale nie wyszło. Miało być w rytm muzyki, miały być sceny z Bethany, ale było z nią tak mało przydatnych materiałów, że naprawdę choć chciałam nie mogłam nic skleić, co by pasowało do całości, dlatego scen z nią jest tak mało... :( 
I ostatni zwiastun w tej notce. Miał być już wczoraj i był, ale nie zauważyłam, że najechały na siebie dwa obrazy i niestety musiałam zapisywać od nowa, dlatego jest dzisiaj. Wybrałam muzykę, która uważam, że pasuje do opowiadania. Miałam problem z główną bohaterką i materiałami z nią, jeju, naszukałam się tyle a w sumie najwięcej jest tu z nią scen z Akademii Wampirów. Aczkolwiek jestem zadowolona z tego zwiastunu :) 
I to już na tyle dzisiaj, do zobaczenia w następnej notce :D
Pozdrawiam,
Flawless.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo