27 cze 2016

No i jest kolejny [24]

No to mam już przedostatni zwiastun stażowy... Nie wiem czy zdążę z ostatnim przez brak internetu przez ostatni tydzień, ale mam nadzieję, że dostanę oświecenia i coś zmontuję xd tak więc zwiastun wykonany całkowicie z gifów, pomysł wzięty... Sama nwm skąd xd
Więc patrzajcie na niego sobie, mam nadzieję że jest trochę przyjemny do oka.



Mam do was super prośbę!  😄😊
Niech któraś mi w końcu zaufa i złoży zamówienie nooo, bo kolejka (oczywiście) otwarta hahah.
Do następnego 😘😘

1 komentarz:

  1. Witaj znów :D
    Cóż, nawet jeśli zwiastun wykonałaś tylko z gifów, to nie zmienia faktu, że sceny dobrałaś w porządku. Muzyka za pierwszym razem jak oglądałam zwiastun mi nie pasowała, ale później jakoś się przyzwyczaiłam chyba :) Nie jest źle :D Rozwijasz się ^^

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo