25 lip 2016

I hope you will never lie to me [34-35]


Jeju, kocham wakacje bo to najlepszy czas by nadrobić wszystkie seriale, których nie można było obejrzeć w roku szkolnym przez natłok nauki. Ostatnio robię w weekendy maratony Gry o tron ze swoim chłopakiem i mimo sceptycznego nastawienia na samym początku jesteśmy teraz na 4 sezonie XD Miałam jechać za kilka dni do Włoch, a zamiast tego za trzy tygodnie jadę do Anglii. Uwielbiam takie zmiany tydzień przed wyjazdem :(  Dobra, nie zanudzając przechodzę do zwiastunów:
unikatowa
Miałam tutaj kilkudniową chyba przerwę bo nie miałam pojęcia co dalej robić. Zmieniałam zwiastun kilka razy i ostatecznie wyszło tak jak widzicie. Miałam głównie skupić się na wątku zakazanej miłości, ale jak to wiadomo w średniowieczu nie było tylko kolorowo, więc postanowiłam dodać jakieś sceny, które będą pokazywać również negatywy. Ogólnie wydaje mi się, że nie wyszedł ten zwiastun najgorzej :) 

Katherine_Dark
Przy tym zamówieniu miałam praktycznie wszystko podane przez zamawiającą, której dziękuję za wszystkie materiały bo naprawdę dużo mi dały i niewiele musiałam szukać sama. Aczkolwiek tutaj też miałam przerwę i nie wiedziałam co robić. Miałam duży problem jak zakończyć zwiastun, ale w końcu postanowiłam na wywiadzie, który wiele zmieni w życiu bohaterów - czy na lepsze, czy a gorsze, zobaczycie jak zaczniecie czytać :) Podsumowując, jestem zadowolona ze zwiastunu :D 
Za niedługo otworzę kolejkę ponownie, trzymajcie się :)
Flawless.

4 komentarze:

  1. Świetne zwiastuny! *_*
    Masz może gg? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Gg nie, ale maila, fb, instagrama, snapchata, wattpada tak, a o co chodzi? :)

      Usuń
    2. Bo bardzo zależy mi na tym abyś wykonała dla mnie zwiastun, bo z doświadczenia wiem, że robisz cudne zwiastuny :)

      Usuń
    3. Ojej, jak miło :)
      To podam ci tutaj jak możesz się ze mną skontaktować, najlepiej wattpad bo tam jestem co chwilę albo mail. Mail: stiless98@gmail.com, wattpad: flawik ;)

      Usuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo