12 lip 2016

She’s getting on my nerves [32-33]


Cześć wszystkim, dzisiaj króciutko bo lecę oglądać serial. Nawet nie wiedziałam, że The 100 aż tak mocno mnie wkręci. Dzisiaj mam 2 zamówienia, także nie przedłużając:

Miałam tak duży problem z główną bohaterką i materiałami z nią, że myślałam w pewnym momencie by się zabić :/ Tyle razy zwracałam wszystkim uwagę o kadrowaniu a sama zrobiłam ten sam błąd bo nie miałam innego wyjścia, serio nie mogłam tego zrobić tak żeby było tak samo XDD Aczkolwiek mimo wszystko wydaje mi się, że nie wyszedł ten zwiastun źle :D 
staydrumandrnr 

To była czysta przyjemność. Czy wiecie jak bardzo kocham Stilesa i Lydię? Wiecie jak mocno ich shipuję? Ogólnie przez to, że czytam opowiadanie mogłam ładnie przedstawić historię autorki z czego jestem dumna, haha. Dałam czarno-białą kolorystykę od tak bo dawno nie dawałam do zwiastunu i wydaje mi się, że cały filmik jest ładny :D
I to byłoby na tyle ;)
Trzymajcie się,
Flawless. 

2 komentarze:

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo