9 lip 2016

Podsumowanie stażu blue96rosse oraz Gravity

Witamy wszystkich!
Nadszedł czas na podsumowanie stażu blue96rosse i Gravity. Blue96rosse wykonała wymaganą liczbę zwiastunów (cztery), w przeciągu regulaminowego miesiąca (z przerwą na wakacje). Od Gravity doczekaliśmy się jedynie dwóch zwiastunów, mieszczących się w jednej notce po czym kontakt z nią po prostu znikł. I tyle słowem (krótkiego) wstępu. Zacznijmy od opinii na temat:

blue96rosse
Zwiastun wolny
Yume: Osobiście komentuję każdą notkę, jaka pojawi się na KV więc moją opinię na temat tego zwiastuna powinnaś już znać, mimo to wypowiem się na jego temat ponownie: Zwiastun jest zrozumiały tematycznie i fabularnie. Sceny zaczerpnięte z teledysku dobrze przycięte, muzyka dobrana pod względem klimatu panującego w całym zwiastunie. Widać niewielką (jak dla mnie) różnicę w kadrowaniu, bo sceny wycięte z innego filmiku są ciut niższe niż gify użyte pod koniec. Jednak kiedy ogląda się Twoją pracę i skupia na jej temacie, to nawet ten drobny uszczerbek w wykonaniu nie jest bardzo widoczny. Ściemnienia do czerni i rozjaśnianie z niej w mojej opinii dodaje pracy dynamizmu.  Ogólnie zwiastun ciekawy i jak do tej pory nosi miano mojego faworyta. 
Flawless: Postaram się wypowiedzieć tak samo profesjonalnie jak Yume. Według mnie to jest twój najlepszy zwiastun, który wykonałaś podczas całego stażu. Tak jak mówiła już Yume zwiastun jest tematyczny i sceny są dobrze przycięte. Melancholijna muzyka dodaje tu pewnej dozy spontaniczności oraz podkreśla co próbowałaś osiągnąć, czyli powolny, urokliwy zwiastun, który mocno trafia do odbiorcy. Osobiście przyczepię się do kadrowania bo delikatnie to widać, szczególnie, gdy ogląda się na dużym ekranie oraz używanie tych samych aktorów a nie kilku różnych, jeśli nie widać twarzy to okej, ale w innym przypadku można troszkę się pogubić i niezbyt dobrze to wygląda, przynajmniej jak dla mnie. 


2 zwiastun wolny
Yume: Za pierwszym razem wyłączyłam ten zwiastun w połowie. Włączyłam go, o ile pamiętam, dnia następnego i zmusiłam się, żeby wytrwać do końca. Trzy minuty to dla mnie za dużo, jeśli w filmiku nie ma jako tako nakreślonej akcji, przepraszam. Zwłaszcza scena od minuty 1.25 jest przydługa i praktycznie nic nie wnosi do całości. Szkoda. Zdaje mi się, że można by ją trochę pociąć i już byłaby spójna, ale krótsza i zrozumiała.  Napisy za duże, a użyta czcionka... no mnie osobiście boli. Żeby nie było, że jestem nad wyraz krytyczna przy tej ocenie...Ukłon w twoją stronę za dopasowanie do siebie scen. Niektórzy w ogóle nie zwracają uwagi na dopasowanie. Co z tego jeśli zwiastun ma masę wykopanych w kosmos efektów, skoro brak ciągłości? Z początku przedstawienie postaci, potem sytuacja... i jeszcze na koniec, czarne tło o sekundy za długo widać, choć rozumiem, że dałaś szansę piosence, by uciąć to w dobrym momencie.
Flawless: Pamiętam swoją pierwszą reakcję dotyczącą długości tego zwiastunu. Na pewno można było przyciąć w nim wiele scen, by był o wiele krótszy. Czcionka nie jest zła, ale wielkość faktycznie troszeczkę za duża. Tak samo jak w poprzednim zwiastunie zwrócę uwagę na jedną rzecz. Wkradł ci chyba jeden moment jak dobrze pamiętam, gdzie kadrowanie znowu różniło się od reszty. Faktycznie końcówka, gdzie jest czarne tło jest odrobinę za długa, ale miałaś dobre zamiary i to się liczy. 
3 zwiastun wolny 
Yume: Zwiastun, który złożyłaś wyłącznie z gifów. Znów dobrze dobrane sceny i przedstawiona skrótowo historia. Dla mnie ok. :) Muzyka jak już wspominałam mi nie podpasowała za pierwszym razem, ale za drugim już dostrzegłam jakieś powiązania z treścią i przeżyłam. 
Flawless: Według mnie zwiastun dobrze wygląda. Ukłon w twoją stronę za poprawienie błędu, kiedy prosiłaś mnie o opinię przed wstawieniem. Pamiętam to XD Wreszcie wszędzie jest taka sama rozdzielczość. Jak dla mnie muzyka jest w porządku, ponieważ podkreśla dramatyczność całości. Sceny również są dobrze dobrane, więc to jest jako taki drugi na podium :)
Princess zwiastun wolny
Yume: Tego zwiastuna nie skomentowałam więc zrobię to teraz :) Historia przedstawiona świetnie. Z początku księżniczka - super sceny, pasujące do siebie, muzyka dobrana - ucieka z kraju, co jest przedstawione i zaczyna nowe życie jako zwykła nastolatka - następuje płynna zmiana utworu w tle, kolejne pasujące sceny, romans, który mnie osobiście się trochę w tym filmiku dłuży. Wszystko ok... poza napisami, bo faktycznie dobrze wstawione i wgl, ale czasami nie da się ich odczytać... ja czytałam intuicyjnie. Trochę mniejsza przezroczystość jakby była... (znów się czepiam ;_;). No i brakuje mi końca xD Ale sama to zauważyłaś więc cóż... 
Flawless: Czekam na kwiaty i czekoladki za błąd (Sonii*), haha. Teraz na poważnie historia jest bardzo fajnie przedstawiona. Muzyka również jest dobrze zmieniona i nie ma z nią jakiegoś problemu, aczkolwiek napisy faktycznie troszeczkę przeszkadzają bo czasem tak jak pisała Yume trzeba się domyślić co tam miało być. Czemu czepiacie się końca? Pytanie postawione na samym końcu jest jako taka wisienka na torcie a sceny po nim ukazują jakie emocje targają główną bohaterką.


Podsumowując:
ocena wszystkich zwiastunów według Yume: mocne 6/10
ocena wszystkich zwiastunów według Flawless: takie 7/10
G R A T U L A C J E! 
Przeszłaś staż na Kosmicznym video!
Witamy Cię jako oficjalnego autora!
~( *-*)~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gravity
Tu powinnyśmy wstawić Twoje dwa zwiastuny i ładnie je skomentować, a na koniec ocenić przedstawiając swój werdykt. Niestety razem z Flawless doszłyśmy do wniosku, że to działanie byłoby pozbawione sensu z jednej prostej przyczyny... Twój staż zaczął się praktycznie w ten sam dzień co mój, przypomnę, że było to chyba na początku maja; obecnie mamy lipiec, a na Kosmicznych jest tylko jeden post, który opublikowałaś (z datą majową). Próbowałyśmy się z Tobą skontaktować przez portale jakie podałaś na swojej podstronie, niestety nie dostałyśmy żadnej odpowiedzi. Jesteś nieaktywna. Nie mamy od ciebie zwiastunów. Nie mamy więc co oceniać i nad czym się zastanawiać. 

P R Z Y K R O    N A M
Nie przechodzisz stażu na Kosmicznym video.
/(;_;)\

1 komentarz:

  1. SONIU dostaniesz i kwiaty 💐 i czekoladę 🍫 i misia 🐻 (no i ewentualnie napiwek 💵) Mój kolega xd też dostanie kwiatka 🌸 żeby nie było mu smutno 😁
    Yume też dostanie kwiatki 💐 i.
    ..kwiatki 🌸
    Dziękuję za każdy komentarz od Yume i za podsumowanie. Za szczerą opinie o mojej pracy, bo dzięki wam wiem jakie błędy popełniam i postaram się już ich nie robić. Dziękuję, że Sonia przetrwała ten staż xd i przepraszam, że cie tak męczyłam. Dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojego stażu (jak to urzędowo zabrzmiało xd) i bardzo się cieszę że od teraz razem z wami będę mogła tworzyć Kosmiczne Video 😘💙💖

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo