10 lip 2016

Ohayo! [31]

Zdaje mi się, że dawno nie było ode mnie notki. No to chyba najwyższa pora, żeby jakaś się pojawiła. Miałam wstawić 3 zwiastuny, ale udało mi się wykonać tylko jeden, za to czasochłonny. Musiałam się naciąć scen za wszystkie czasy xD Może właśnie to ta włożona w zwiastun praca i serce sprawiły, że filmik faktycznie mi się bardzo podoba *-* 

My Prince
Tak jak napisałam u góry, zwiastun wymagał ode mnie czasu i pracy nad odpowiednimi cięciami. Wiem, że i tak nie jest idealny, ale mnie się naprawdę bardzo podoba. Jest krótki i jak dla mnie rzeczowy. Niczego nie zdradza - gdyby była do niego jakaś fabuła (jest ale w mojej głowie). Prosiłabym o opinie na jego temat... bardzo mi teraz zależy *-* 
NADAL PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA!
PROSZĘ!
CHOCIAŻ JEDNO TvT 
BĘDĘ PŁAKAĆ! 

3 komentarze:

  1. Ten zwiastun jest uroczy, naprawdę. Podoba mi się chyba najbardziej z twoich wszystkich zwiastunów. Jeszcze początek stworzyłaś (właśnie trzeba stworzyć jakiś, by był dawany u wszystkich autorek taki sam :)).
    Powiem Ci, że za cholerę nie umiem domyślić się o czym dokładnie ten filmik jest. Nutka tajemniczości, pewnego dramatu i zwrotu akcji? Jeju, Yume. Ten zwiastun tak intryguje, że aż sama z chęcią przeczytałabym opowiadanie o takiej tematyce, naprawdę :D
    Opłacało się przy nim posiedzieć długo bo wyszedł ci genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buźka mi się cieszy dzięki Tobie :D
      Dziękuję! :D Właśnie też mi się wydaje, że to najlepszy zwiastun jak do tej pory XD
      Mmm mam dwie propozycje kosmicznej czołówki jakby co :D

      Usuń
  2. Matko wow! Po prostu jedno wielkie wow ten zwiastun jest perfekcyjny :3 wykonanie zawodowe, a tematyka i przedstawienie fabuły godne dobrej książki

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo