14 sie 2016

It's over [43-45]


Tytuł i gif mogą świadczyć o odejściu, ale spokojnie nie XD To tylko oznaka przerwy, biorę urlopik i lecę na wakacje, wracam na kilka dni i znowu jadę. Zostaną z wami Yume i blue96rosse, które bardzo dobrze się wami zaopiekują. :) Na szybciutko przechodzę do zwiastunów i zmykam dalej się pakować. 
Wyszło lepiej niż sądziłam, że wyjdzie i mimo początkowej wizji zrobiłam zupełnie inaczej niż miałam w planach. Miałam niewielki problem z ukazaniem dynamiczności w scenach do muzyki - między innymi dlatego zrezygnowałam z pierwotnego pomysłu :( Chyba jednak wyszło mi to na lepsze XD
Fabuła opowiadania to dla mnie magia i zacznę czytać na pewno. Ogólnie do zwiastunu nic nie mam, robiło mi się go zadziwiająco szybko i zrobiłam go w ponad godzinę, co było dla mnie nie małym szokiem :o 

Jestem z siebie niemalże dumna, przed chwilą został dodany filmik na yt a ja zdążyłam go dodać przed wyjazdem a robiłam go dopiero dzisiaj. Starałam się oddać wszystkie zamówienia na czas iii udało się. Mam jednak wrażenie, że koloryzacja jest za ciemna :(
Aczkolwiek ogólnie podoba mi się :) 
To byłoby na tyle.
Trzymajcie się ciepło i korzystajcie z końcówki wakacji! :D
Pozdrawiam,
Flawless. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo