12 sie 2016

Everything is blue [41-42]


Hejka, to znowu ja tak jak mówiłam jedną z dwóch notek, które planuje dodać. Spięłam tyłek i działam przy zwiastunach by być na czysto ze wszystkimi przed wyjazdem bo naprawdę słabo to widzę po powrocie - jedynie miałabym trzy dni i kolejny wyjazd, dlatego tak, próbuje ze wszystkich sił by się udało  :) 
Nie będę was zanudzać ani zadręczać swoimi problemami i przechodzę do zwiastunów :D
Zwiastun dla naszej kochanej Yume, był to swego rodzaju zaszczyt <3
Ogólnie to gorąco polecam opowiadanie bo czytałam kiedyś i z chęcią przeczytam raz jeszcze :) Co do zwiastunu jest prosty, miałam i nadal mam mieszane uczucia. Możliwe, że przez muzykę bo nie mogłam sobie poradzić z ukazaniem tej dynamiczności, ale w gruncie rzeczy wyszło całkiem nieźle i cieszę się, że Yume się podoba :D 


Spaliłam drugi moment demonowych oczy XD Wiem, haha. Jednak całościowo zwiastun dodaje do udanych i mimo, że nie bardzo lubię robić filmiki z Seleną to dość przyjemnie się go robiło :) Nawet udało mi się jakiś dialog skleić, sama jestem w szoku. Dodatkowo mimo nieznajomości serialu wydaje mi się, że dałam radę :D

To byłoby na tyle.
Trzymajcie się ciepło,
Flawless. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo