1 sie 2016

KILL ME x2 [38] ( tak ukradłam nazwę od Yume, ale ona tu idealnie pasuje)

Wiec witam was w zamówieniu dla ff "Arab Blood" Zwiastun ?
Nooo... Dla mnie to była masakra, ale mam nadzieję, że autorce się spodoba.


#Zamówienie dla HereGabi
Zwiastun był trudny do wykonania, a szukanie scen tym bardziej.  Tematyka była bardzo trudna moim zdaniem i wiem, że jako nowicjuszka nie powinnam się za niego brać, ale chciałam pokazać, ze umiem coś robić i dać sobie radę nawet z ciężkim zamówieniem. Mam nadzieję, ze zwiastun wyszedł dobrze, bo mi się osobiście podoba ( jest jedna zmiana rozdzielczości i so much sorry ,ale tylko tak pykło)

2 komentarze:

  1. Bardzo ci dziękuję, jest cudowny. Nie spodziewałam się, że wyjdzie aż tak dobrze xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, Że ci się podoba i że dałaś mi szansę by wykonać twój zwiastun który był moim pierwszym zamówieniem 😍💞💙💞💙

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo