5 sie 2016

Thinking your future was me [39-40]

Cześć, ja dzisiaj jak zawsze na szybciutko bo tym razem jestem tak zmęczona, że niewiele myślę a nogi dalej wchodzą mi do tyłka - uroki pracy wakacyjnej. W przyszłą niedzielę wyjeżdżam i możliwe, że jeszcze dwie notki, które planuję w przyszłym tygodniu będą już ostatnimi bo po jednym wyjeździe mam następny :( Nie zanudzając, przejdźmy do zamówień :)
Jestem zauroczona koloryzacją przy pierwszych scenach, szczególnie tych ciemnych momentach, strasznie mi się podoba. Miałam problem z muzyką, chyba próbowałam z 10 piosenek, nie wiem czy nawet nie więcej :o Ogólnie zwiastun mi się podoba i zamawiającej również, więc chyba nie jest jakoś tragicznie :) 

Tutaj zwiastun jest króciutki, ale przedstawia wszystkie najważniejsze rzeczy i mam nadzieję, że da się połapać o co chodzi mniej więcej XD Miałam taki problem z Arianą i przedstawieniem jej bulimii, że w pewnym momencie myślałam, że padnę, naprawdę :p Aczkolwiek wydaje mi się, że cały zwiastun wygląda przyzwoicie :)

I to na tyle, trzymajcie się ciepło! :)
Pozdrawiam,
Flawless. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo