26 mar 2016

Greetings from California [4-5]


Witam wszystkich po dość długiej przerwie, ale miałam pewien problem z jednym zwiastunem bo nieszczęśliwie zapisywał się do 63% i dalej nie chciał ruszyć. XD
Aczkolwiek już jestem i bez zbędnego rozpisywania pokazuje Wam zwiastuny :)


Zacznę od zwiastunu, który sprawił mi tyle kłopotu bo przez niego utknęłam ze wszystkimi innymi zamówieniami XD Pomijając dialog, który wepchnął mi się w innym miejscu niż miał, wydaje mi się, że wyszło całkiem nieźle. :)
Szczerze nie wiem za bardzo co o nim sądzić, ale chyba wyszedł dobry. Zamawiającej się podobał, więc to najważniejsze, jest tak jak chciała :)

I to byłoby na tyle, do następnej notki ;)
Pozdrawiam,
Flawless.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam je! Są genialne - mimo tych głosów w pierwszym zwiastunie, to bardzo mi się podobały. Uwielbiam Dylana, więc poproszę więcej z nim, haha. Czekam na następne notki :)
    Pozdrawiam, Megan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym faktycznie z głosami poległam XD
      Dziękuję pięknie za komentarz, kochana <3
      Pozdrawiam,
      Flawless.

      Usuń
  2. Obydwa bardzo mi się podobają. Czekam na kolejne notki. ♥

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo