2 maj 2016

Cry baby [6-7]


Cześć, strasznie rzadko pojawiają się notki, ale to z powodu natłoku nauki i wszystkiego innego :(
Mam nadzieję, że się to zmieni... A jak na razie przybywam do Was z dwoma zwiastunami. Jeden został wykonany jakiś czas temu, gdy miałam luźniej w szkole, a drugi skończyłam dzisiaj :)
Nie przedłużając przejdę do zwiastunów.

Nie jestem jakoś bardzo zadowolona z efektu końcowego, najbardziej lubię początek. Moment, gdzie pojawiają się szybkie fragmenty z ukazaniem magicznego świata (Anioły, jednorożce etc) nie bardzo mi się podoba :( Aczkolwiek wszystko jest jak zamawiająca chciała i jej się podoba, co jest najważniejsze, więc nie mam nic do dodania :) 
A to jest zwiastun, który został dodany na yt kilka godzin temu. Koloryzacja zwykła, czarno-biała, prosta. Wszyściutko, ale dosłownie wszyściutko jest zgodnie z pomysłem zamawiającej, którą ponownie przepraszam za tak długi okres czekania, ale kwiecień był tragicznym miesiącem :( Ogólnie jestem zadowolona i cieszę się, że się podoba zamawiającej :) 

Nie wiem czy zauważyliście, ale na Kosmiczne zawitała znajoma duszyczka, która już kiedyś tutaj była. Już za niedługo będziemy mogli podziwiać jej prace :D
Zachęcam do wysyłania zgłoszeń do naboru oraz zamówień u mnie (aktualnie zamknięta kolejka) bądź u Yume (kolejka otwarta) :)
Trzymajcie się ciepło!
Flawless.

2 komentarze:

  1. Świetne te zwiastuny :) Choć w pierwszym tak trochę czerwienią się postaciom twarze... w sensie tak niekorzystnie. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka koloryzacja XD
      Dziękuję za opinię :D

      Usuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo