20 maj 2016

Welcome! [10-11]

No to witam wszystkich cieplutko, tym razem już nie jako Łapacz snów, a Yume :) Dawno, dawno temu byłam autorką, a nawet administratorką Kosmicznego video, ale z pewnych względów musiałam zrezygnować (brak czasu, zanik kreatywności). Dziś witam się ponownie, w nowej odsłonie, z nowymi zwiastunami, ale niestety - ciągle z tym samym programem. 
Dość gadania, zapraszam na seans :D

#10
Dance with Devils
Przy tym filmie polecam włączyć opcję HD :)
Mimo, że na miniaturze widzimy buźkę Rem'a to filmik skupia się bardziej na postaci Lindo, przybranego brata głównej bohaterki anime. Co do samego wykonania... Cóż nacięłam się trochę tych filmików, ale końcowy efekt wydaje mi się dość znośny. Jest to oczywiście fanowskie video, bo akurat na taki pomysł wpadłam i takie anime sobie przypomniałam. Chciałam wprowadzić pewien dynamizm i mam nadzieję, że mi się to udało. Przejścia są i mam nadzieję, że nikogo bardzo nie denerwują xD
#11
Co do tego zwiastuna to nie jestem do niego przekonana. Nie wiem, czy fabułę jaką miałam w głowie przedstawiłam na pewno w odpowiedni sposób. Niestety filmik montowałam o późnej godzinie i to również mogło zarzutować na efekt końcowy. No nic, ocenicie sami. W następnych bardziej się postaram, obiecuję! :)
I to by było na tyle.
KOMENTOWAĆ O_O

3 komentarze:

  1. Pierwszy zwiastun-kompletnie nie znam się na anime to tak po pierwsze, ale co nie co wiem o zwiastunach :D Wybrałaś ciekawe scenki oraz muzykę. Dodaje ona takiego urokowi i dynamizmu, który osiągnęłaś jak chciałaś, o to się martwić nie musisz. Podobało mi się ukazanie na samym początku głównych bohaterów, bardzo fajny pomysł na zaczęcie zwiastunu. Ogólnie zwiastun naprawdę jest ciekawy :)
    Drugi zwiastun również jest interesujący. Jest spokojnie i z sekundy na sekundę robi się coraz dynamiczniej i pojawiają się sceny, które dodają takiej tajemniczości - głównie, gdy dziewczyna podnosi ten rysunek. Aczkolwiek przyczepie się do kadrowania, nie zbyt ładnie to wygląda, gdy najpierw są duże a po chwili odrobinę mniejsze sceny :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Flawless.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerość, za szczerość, OK?
    Nie jestem pewna co powiedzieć o pierwszym, bo technicznie mi się podoba, ale na anime to ja się nie znam. ;)
    Co do drugiego: Niektóre przejścia, przy krótkich scenkach uniemożliwiają ich dokładne zobaczenie, bo zanim w ogóle się wyostrzy, to już jest przejście do następnego. Rozumiesz? Co do fabuły - wszystko (chyba) mniej więcej zrozumiałam.
    Czekam na kolejne notki,
    Gravity

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo