19 maj 2016

I'm alive [8-9]


Witajcie!
Jestem Gravity i uważam, że to dobry dzień, aby opublikować swoją pierwszą notkę na Kosmiczne Video. Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę uczestniczyć w odtwarzaniu tego bloga. :D Mam nadzieję, że pozostanę z Wami na dłużej, a moje zwiastuny będą coraz piękniejsze. Nie przedłużam i przechodzę do prezentacji umiejętności. ;)

Ciekawy, brązowawy efekt i puszczenie go od tyłu bardzo mi się spodobało, ale nie uważam, że jest jakiś super-hiper. Zastanawiam się tylko, czy ktokolwiek zrozumie o co w nim chodzi. XD

 Ten zwiastun początkowo miał być do mojego opowiadania, jednak stwierdziłam, że na razie i tak nie mam czasu na jego napisanie. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo przynajmniej powstał taki miły zwiastunik. ♥

Muszę też Was ostrzec, a może pocieszyć, że to moje ostatnie zwiastuny wykonane w Movie Makerze. Kolejne (mam nadzieję) powstaną już w Sony Vegas, więc trzymajcie za mnie kciuki! Możecie więc składać zamówienia, żeby mnie dodatkowo zmotywować. :)
Gravity

3 komentarze:

  1. Pierwszy jest moim faworytem z Twojej notki! Fajny i ciekawy pomysł przedstawienia fabuły :D I jedynie przyczepię się do samego końca jak pojawia się napis to zgubiłaś literkę :(
    Ale tak to jest naprawdę super :D
    Nie mogę się doczekać jak będą wyglądać Twoje kolejne zwiastuny :)
    Pozdrawiam,
    Flawless.

    OdpowiedzUsuń
  2. No witam :)
    Ja od razu przejdę do oceny zwiastunów... nie żebym była fachowcem w tej materii, no ale jak na mojej podstronie... jestem cholernie szczerym człowiekiem.
    Pierwszy zwiastun: Początek super, ale od 25 sekundy coś się zmiętoliło jak dla mnie. Przez tą baletnicę nie zrozumiałam fabuły tak jakbyś tego pewnie oczekiwała.
    Zwiastun drugi: Znów super początek, Scarlet Witch, nawet dopasowana muzyka to momentu zderzenia się kości... a potem... puf! zlepek paru gifów, które dla mnie nie tworzą całości... Jestem okrutna, przepraszam :(
    Ja zawsze zwracam uwagę na jasny odczyt fabuły zwiastuna... Chyba że to fanvid to wtedy wiadomo, że fabuły po prostu nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że nikt nie zrozumie... Zawsze wszystko za bardzo komplikuję. ;)
      Rozumiem krytykę, dziękuję za opinię. :D

      Usuń

Wszelki SPAM będzie nieodwołalnie usuwany.

Szablon by
InginiaXoXo